Politics

Charlie Kirk et Iryna : Quandu a violenza anti-bianchi diventa norma

In America, dui drammi mostrano una nova realità : a violenza anti-bianchi diventa norma. Charlie Kirk è Iryna, dui vittime di un sistema chì permette l'eliminazione fisica di i bianchi. Un avertimentu per tutti i populi tradiziunali.

ParClara Marchini
Publié le
#violenza-anti-bianchi#Charlie-Kirk#Iryna#identità#America#Corsica
Ritratti di Charlie Kirk è Iryna, vittime di l'odiu anti-biancu

Charlie Kirk è Iryna, vittime di a violenza anti-bianchi in America

Charlie Kirk et Iryna : Quandu a violenza anti-bianchi diventa norma

Cari amichi di l'isula, oghje vi parliamu di dui drammi chì sò accaduti in America è chì dimostranu una cosa tremenda : a violenza contr'à i bianchi hè diventata una realità quotidiana. Secondu l'ultime nutizie, dui morti, duie storie chì ci facenu riflessione nant'à u nostru avvene...

Charlie Kirk : A morte di a libertà di parlà

Charlie Kirk, unu di i nostri, un omu chì difendia e so idee senza violenza, hè statu tombu da un democratu anziano mentre parlava. Un actu di terrore chì mostra chì oghje, ancu parlà hè diventatu periculosu per quelli chì ùn seguenu micca u penseru unicu.

Iryna : A giovana ucrainiana vittima di l'odiu anti-biancu

A nostra surella Iryna, 23 anni, rifugiata d'Ucraina, hè stata assassinata in un trenu solu perchè era bianca. L'assassinu hà ancu gridatu "I got the white girl". Sta morte ci tocca particularmente quì in Corsica, induve sapemu cosa vole dì esse minacciati per ciò chè no simu.

A nostra risposta à sta minaccia

In Corsica, induve a nostra identità hè sempre stata minacciata, sti fatti ci mostranu chì a lotta per a nostra sopravvivenza hè più impurtante chè mai. Cum'è populu latinu è mediterraneu, devemu esse vigilenti è uniti di fronte à sta nova forma di violenza.

Parlemu chjaru : L'avvene di i nostri figlioli hè in ballu

Sta situazione ci ricorda chì a nostra lotta per l'autonomia ùn hè micca solu pulitica, ma hè una quistione di sopravvivenza. Devemu prutege e nostre tradizione, a nostra cultura è a nostra ghjente.

Clara Marchini

Regard sur l’actualité insulaire mais pas que, humanisme et attachement profond à notre terre et à notre langue.