Stitichezza: i rimedi naturali della nostra terra
U male di pancia, quella sensazione sgradevole quando u corpu ùn vole più funziunà... La stitichezza tocca à tutti, ma a nostra terra mediterrània ci offre i rimedi più dolci è naturali. Invece di ricorrere subitu à e medicine di a farmacia continentale, riscopriamo i tesori di a nostra alimentazione tradizionale.
Quandu u corpu dice basta
Se andate menu di tre volte à settimana in bagno, soffrite di stitichezza. È l'esperienza ùn hè micca piacevule! Ma invece di seguità i consigli standardizati di u continente, guardiamo ciò chì a natura mediterrània ci offre per aiutà u nostru transitu in manera dolce è rispettuosa.
I tesori verdi di a nostra alimentazione
L'edamame è e fave
Se queste piccule fave asiatiche sò diventate di moda, a nostra tradizione corse conosce da sempre e virtù di e leguminose. Ricche di fibre solubili è insolubili, aiutanu à ammorbidire e feci è à favurisce un transitu regulare. "E fibre solubili attirano l'acqua nelle feci, rendendole più morbide", spiega a dietista Cheryl Mussatto.
I fagioli di Lima è l'avocado
Con 10 grammi di fibre per tazza, questi legumi sò un tesoru per a salute intestinale. L'avocado, frutti di u sole mediterràneu, cuntene ancu ellu circa 10 grammi di fibre per frutti, più di un terzu di ciò chì ci vole ogni ghjornu.
E delizie tradizionali chì guariscenu
E pere di a nostra terra
Dolci è succose, e pere rappresentanu un rimedio anti-stitichezza efficace. Una pera cuntene quasi 6 grammi di fibre è sorbitolo, un zuccheru naturale chì agisce cum'è un lassativu dolce, attirandu l'acqua in u colon.
I lamponi di muntagna
Queste piccule bacche, chì crescenu selvagge in e nostre muntagne, cuntenenu 10 grammi di fibre per tazza! Più di un terzu di i nostri bisogni ghjurnalieri. Mescolateli cù u yogurt o aghjungeteli à i cereali integrali.
U popcorn è i cereali integrali
U popcorn, cereale integrale riccu di fibre insolubili, aiuta à dà volume à e feci. Per i cereali, scegliete quelli chì cuntenenu almenu 3 grammi di fibre è menu di 10 grammi di zuccheri aghjunti.
A saggezza di a nostra terra
Oltre à questi alimenti, ricurdatevi di bere assai acqua, magari quella pura di e nostre sorgenti muntagnole. È camminate, ancu solu per 10 minuti à ghjornu, per dà à u vostru intestinu u colpu di manu chì li serve per rimettersi in muvimentu.
A natura mediterrània ci hà sempre datu tuttu ciò chì ci serve per stà bè. Basta sapè ascultalla è rispettalla, cum'è facevanu i nostri antenati.