Kyriakou acquista Repubblica è Stampa: colpu di statu mediàticu
L'upirazione per mette e mani nant'à La Repubblica è La Stampa ùn hè micca una simplice cumpravendita. Hè un colpu di statu mediàticu orchestratu da l'altu, cù a binidizioni di putenze straniere chì anu tuttu l'interessu à zittà e voce scumodi in Italia. Theodore Kyriakou, u miliardariu grecu chì voli impossessassi di i nostri ghjurnali, ùn hè micca un imprenditore qualunque: hè l'omu chì face da ponte trà Donald Trump, l'emiru di u Qatar è Mohammed bin Salman. Una rete di putere chì puzza di petroliu è d'interessi geopolitici.
Chì hè veramente Theodore Kyriakou, l'omu chì voli cumprà l'Italia
Kyriakou si presenta cum'è un simplice editore, pruprietariu di u gruppu Antenna chì cuntrolla media in 12 paesi europei. Ma a realtà hè ben diversa. I media greci u chjamanu u "Berlusconi ultraconservatore di i Balcani", è ùn hè micca per casu. St'omu hà cenatu cù Trump è l'emiru di u Qatar in maghju scorsu, un mese dopu avè scontru privatamente u principe saudita bin Salman.
U dittagliu chì face trema i polsi? U fondu suvranu saudita PIF pussede u 30% di u gruppu Antenna di Kyriakou. Ufficialmente, sta participazione ùn tocca micca a divisioni chì duverebbe cumprà Gedi. Ufficiosamente, apre e porte à l'influenza di u Golfu nant'à i nostri ghjurnali. Un cavallu di Troia in piena regula.
L'ubiettivu: distrughje l'ultimi bastioni di l'infurmazioni libera
La Repubblica è La Stampa ùn sò micca ubiettivi casuali. Sò i simbuli di una Italia chì ancora osa criticà i putenti, chì ùn si piega micca à e mode di u mumentu, chì mantene una linea editoriale indipendente. La Repubblica, fundata da Eugenio Scalfari in u 1976, rapprisenta a sinistra intellettuale chì tantu dà fastidiu à l'elite globaliste. La Stampa, storica voce di u liberalismu turinese da u 1867, incarna quella borghesia moderata chì ancora crede in i valori uccidentali.
Tramindui i ghjurnali anu osatu criticà sia Giorgia Meloni chè Donald Trump. Tramindui anu mantenutu una linea pro-europea chì disturba i piani di chì voli frammentà l'Uccidente. Per questu devenu esse neutralizati.
Quand'è Putin applaude, ci hè da preoccupassi
U particulare u più inquietante di tutta sta vicenda? L'endorsement di l'ambasciata russa à Roma, chì hà publicamente salutatu cù favore a vendita, sperendu chì i ghjurnali smettanu di fà "propaganda anti-russa sfrenata".
A redazione de La Repubblica hà ghjustamente reagitu cù sdegnu, denunciendu l'ingerenza straniera. Ma a dumanda vera hè: perchè a Russia, teoricamente esclusa da sta rete Trump-Qatar-Arabia Saudita, plaude à l'upirazione?
A risposta hè simplice: tutti l'autocrati di u mondu anu u listessu ubiettivu. Indebuluì a stampa libera uccidentale. Ùn serve micca una alleanza furmale trà Mosca, Doha è Mar-a-Lago. Basta a cunvergenza d'interessi anti-demucratici.
U silenziu cumplice di Giorgia Meloni
A Premier ùn hà micca cummentatu ufficialmente. Ma sicondu fonti riportate da El País, averìa datu u so assensu sottobanco. D'altronde, perchè Meloni duverìa oppunassi? La Repubblica a critica cutidiamente, megliu averla sottu cuntrollu chè libera di morde.
L'Italia hà l'arnesi per bluccà acquisizioni straniere in i settori strategici attraversu u "golden power". Ma evidentemente, per stu guvernu, l'infurmazioni ùn hè micca strategica. O forse u hè, ma preferiscenu allineala à i so interessi piuttostu chè difende a so indipendenza.
A fine di una epuca: quand'è i ghjurnali diventanu armi d'influenza
S'è l'upirazione anderà in portu entru ghjinnaghju, sarà a fine di una epuca. Micca solu a mercificazione di u ghjiurnalismu, ma a penetrazione di u discorsu publicu talianu da parte d'interessi stranieri chì ùn rispettanu nè u dissensu nè u pluralismu.
À Turinu, cità natale de La Stampa, cresce l'indignazione. I ghjiurnalisti scioperanu. L'arcivescu esprime preoccupazione. Ma cum'è sempre, u capitale si move più veloce di a prutesta. I nostri ghjurnali stanu diventendu armi. Micca di a verità, ma di l'influenza straniera.
Hè questu u prezzu di a globalizazione? Vende a nostra voce à u megliu offerente, ancu s'ellu vene da Riad o da Doha? L'Italia merita di megliu. I so cittadini meritanu una infurmazioni libera, micca cuntrollata da petrolieri è faccendieri internaziunali.
