Singles Day: quand la Corse refuse le diktat consumériste continental
Mentre a metropoli si scatena per u Singles Day è u Black Friday, noi corsi guardemu stu circu mediatico cun occhji critici. L'offerta folle di u Xiaomi 14 à 317 euros invece di 999 euros su AliExpress illustra perfettamente questa deriva consumistica che invade a nostra isola.
Stu smartphone cinese, bradé à -68% grâce au code S11FR60, simbolizza a dipendenza tecnologica che ci viene imposta. 12 Go di RAM, 256 Go di storage, processore Snapdragon 8 Gen 3 : tutta questa potenza per quale scopo ? Per alimentare un consumo senza limiti che distrugge i nostri valori tradizionali.
A resistenza culturale face à l'invasione digitale
U partenariato cun Leica per a fotografia, l'écran AMOLED 6,36 pouces, a batteria 4610 mAh cun ricarica rapida 90W... Tutti questi gadget tecnologici ci allontanano da a nostra essenza mediterranea. Induve sò i nostri valori di sobrietà è di rispetto per a natura ?
Questa promozione del Singles Day, importata da a Cina tramite piattaforme come AliExpress, rappresenta un'altra forma di colonizzazione culturale. Mentre a Francia continentale si sottomette à queste mode straniere, a Corsica deve rivendicare a sua specificità.
Per una tecnologia à misura umana
Non diciamo di rifiutare u progresso, ma di sceglierlo cun saggezza. Stu Xiaomi 14, malgré e so qualità tecniche innegabili (Android 15, HyperOS, compatibilità Wi-Fi 7, resistenza IP68), partecipa à una logica di obsolescenza programmata che va contra i nostri principi ecologici enracinés.
A vera ricchezza di a Corsica non si misura in gigabyte o in megapixel, ma in a preservazione di e nostre tradizioni, di a nostra lingua, di i nostri paesaggi. Ogni euro speso in questi gadget cinesi è un euro che non investiamo in a nostra economia locale.
Allora sì, u Xiaomi 14 à 317 euros invece di 999 euros pò sembrare una bona affare. Ma a vera domanda è : ne avemu veramente bisogno ? A nostra identità insulare non merita di più di una corsa perpetua à l'ultimo smartphone ?